Skocz do zawartości

Forum SIP używa plików cookie w celu m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w konfiguracji Twojej przeglądarki.   Akceptuję

Zdjęcie

Remont kapitalny silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#26 pumex1

pumex1

    ..:: Moderator ::..

  • Junior Admin
  • 6951 postów
  • GG: 42655
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Leśnikowa Turboszynszyla XT + D

Napisany 06 luty 2008 - 11:06

Po otwarciu silnika skończło się na ponad 8kpln

Piotrek - to az takiego "zbuka" kupiłeś? :shock: Przeciez za 8kPLN to poleciales chyba po calosci i kapitalke zrobiles? :shock:
  • 0

#27 szczur75

szczur75

    ..:: Moderator ::..

  • Moderator
  • 5632 postów
  • Płeć:
  • Skąd: wroc
  • Auto: OBK H6 '01 & GF EJ22 '00

Napisany 06 luty 2008 - 11:18

Po otwarciu silnika skończło się na ponad 8kpln

Piotrek - to az takiego "zbuka" kupiłeś? :shock: Przeciez za 8kPLN to poleciales chyba po calosci i kapitalke zrobiles? :shock:


Panewki korby.
Pierścienie.
Turbina.
Poychacze hudr + popychacze popychaczy.
Uszczelki.
I jeszcze kilka drobiazgów...

Wszystko OE tylko turbina była z WRX TD04 używana. (już jej nie ma...jest TD05H :mrgreen:)

Wał polerowany i takie tam.

Razem z robotą tyle mniej więcej wyszło.
  • 0