Skocz do zawartości

Forum SIP używa plików cookie w celu m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w konfiguracji Twojej przeglądarki.   Akceptuję

Zdjęcie
- - - - -

silniczek krokowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#26 tynek

tynek

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 656 postów
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: warm hatch

Napisany 17 październik 2009 - 08:25

a gdzie szukać krokowca? :(
http://img42.imagesh...61/silnik20.jpg

http://img115.images...95/96369552.jpg
mi się wydaje że to to żółtym zaznaczone przykręcona dwiema śróbkami do korpusu dolotu -bodajże. Ale troszkę głębiej jak sie zerknie to też coś tam jest podobnie wyglądające. :(

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 5:11 pm ]
Wykręciłem (czerwone kółko), gdzieś na forum było czytelne foto pod hasłem "krokowy", był czysty ale... pędzelkiem z rozcięczalnikiem ekstarakcyjnym pomachałem i po odpaleniu wskoczył na 2000 zrobiłem kilka kilometrów nic się nie poprawiło więc wyczyściłem ponownie tym razem paprem i jest tak jak było -trzyma się na 1200. Została do sprawdzenia przepływka i świece.
  • 0

#27 marek790

marek790

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Skąd: Białystok

Napisany 11 listopad 2009 - 00:08

tynek, A co Ty papierem tam czyściłeś? w środku, na zewnątrz czy tę iglicę ? jaki wyskakuje Ci kod błędu?
  • 0

#28 jaRek

jaRek

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 191 postów
  • Skąd: warszawa
  • Auto: GT

Napisany 11 listopad 2009 - 13:39

U mnie ostatecznie problemem okazała się przepływka - po wyczyszczeniu obroty wróciły do normy.
Jedynym objawem była niestabilna praca na biegu jałowym - podczas jazdy nie szarpał nic a nic.
Także poza krokowcem warto też wyczyścić przepływkę
  • 0

#29 the.wolf

the.wolf

    ..:: Subarofanatoholik ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1933 postów
  • Skąd: warszawa-wawer
  • Auto: GT MY00- BYŁO :( aktualnie francuski szerszeń

Napisany 11 listopad 2009 - 18:47

czym i jak to zrobiles?
  • 0

#30 jaRek

jaRek

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 191 postów
  • Skąd: warszawa
  • Auto: GT

Napisany 11 listopad 2009 - 23:21

Piotrek, benzyną go przepłukałem - jak ręką odjął :)
  • 0

#31 tynek

tynek

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 656 postów
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: warm hatch

Napisany 12 listopad 2009 - 12:59

A co Ty papierem tam czyściłeś? w środku, na zewnątrz czy tę iglicę ?

iglice i wnętrze przykrywki (z magnesem) przeczyściłem benzyną ponieważ nie pomogło wręcz przeciwnie...więc wszystko dokładnie wytarłem z benzyny (iglice i pokrywkę) i jest jak było

jaki wyskakuje Ci kod błędu?

nie sprawdzałem bo nie doszukałem się jeszcze opisu -wiem jak to zrobić ale narazie to mi nic nie powie
a tym czasem walczę z zawieszeniem a tu to jest nad czym pogłówkować nawet aso wysiada albo po prostu chcą zarobić na remoncie
  • 0

#32 marek790

marek790

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Skąd: Białystok

Napisany 24 listopad 2009 - 00:34

tynek, z zawieszeniem nie ma co walczyć tylko wymieniać co i róż :)
  • 0

#33 Bogi25

Bogi25

    ..:: Swojak ::..

  • Użytkownik
  • Pip
  • 78 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Woking/ Piła
  • Auto: Subaru Impreza WRX300

Napisany 08 grudzień 2009 - 06:53

Czy ktoś może mi pomóc i zaznaczyć na moich zdjęciach gdzie jest ten silniczek krokowy :?:
Z góry dziękuję za pomoc.
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#34 tynek

tynek

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 656 postów
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: warm hatch

Napisany 08 grudzień 2009 - 15:44

http://img9.imagesha.../silniczek.jpg/

*Edit-były problemy z linkiem

[ Dodano: Wto Gru 08, 2009 3:51 pm ]
2 śruby mocują pokrywkę (magnes) z dolotu wystaje bolec -silniczek krokowy :)
  • 0

#35 Bogi25

Bogi25

    ..:: Swojak ::..

  • Użytkownik
  • Pip
  • 78 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Woking/ Piła
  • Auto: Subaru Impreza WRX300

Napisany 08 grudzień 2009 - 16:28

http://img9.imageshack.us/i/silniczek.jpg/

*Edit-były problemy z linkiem

[ Dodano: Wto Gru 08, 2009 3:51 pm ]
2 śruby mocują pokrywkę (magnes) z dolotu wystaje bolec -silniczek krokowy :)


Dzięki za pomoc, w czwartek mam zamiar wyczyścić silniczek. A czym to czyścić, ponoć najlepiej benzyną ekstrakcyjną, ale nie mam zielonego pojęcia jak to przetłumaczyć i gdzie kupić taką w UK. Czym innym można go czyścić?
  • 0

#36 marek790

marek790

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Skąd: Białystok

Napisany 08 grudzień 2009 - 23:27

Bogi25, ponieważ mi sie zawieszał więc mój wyczyściłem papierkiem ściernym o grubości 1000 a wszystko wypłukałem pod ciśnieniem WD40. Potem bawłną wytarłem do sucha. Pomogło. Aha, tej iglicy z magnesu nie czyściłem papierkiem
  • 0

#37 green-wawa

green-wawa

    ..:: Świeżynka ::..

  • Użytkownik
  • 33 postów
  • Skąd: warszawa

Napisany 09 grudzień 2009 - 00:19

Czy jest jakas metoda na sprawdzenie czy silniczek jest sprawny czy nie - poza podmianą na sprawny oczywiście ?


Musiałbyś sprawdzić procedurę a jakiejś Autodacie czy czymś podobnym.
Będą tam podane wartości el. jakie powinny być.Wystarczy pomierzyć multimetrem.

jezeli dobrze zrozumialem to odkreciles tylko te dwie srubki od gory . a to nie chodzi o to musisz go calkiem wykrecic ( cztery srubki od strony IC. i tam go wyczyscic najlepiej breck clinem. Jezeli zle zrozumialem to sorka
  • 0

#38 Guest_Antos_*

Guest_Antos_*
  • Goście

Napisany 10 marzec 2010 - 17:52

witam Panowie,

mam podobny problem z obrotami z jedną różnicą, obroty falują tylko gdy silnik jest zimny, jak się rozgrzeje (wystarczy zeby pochodził pare minut) wszystko chodzi idealnie,

czy możliwe żeby był zabrudzony silnik krokowy jeżeli tylko na zimnym silniku przy odpalaniu są problemy?

ps. czy macie jakiegoś dobrego taniego mechanika od Subaru w Warszawie - planuje wymienić sprzęgło.

#39 zofx

zofx

    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:
  • Skąd: ŁÓDŹ
  • Auto: NIGGER

Napisany 10 marzec 2010 - 18:33

moze jest poprostu na ssaniu?






:mrgreen:


silniczek krokowy ma całkiem odwrotne objawy z moich doświadczeń.

na zimnym jest OK a jak sie rozgrzeje to falują,
  • 0

#40 zaki79

zaki79

    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1486 postów
  • GG: 2333867
  • Skąd: Katowice
  • Auto: WRX 02'

Napisany 10 marzec 2010 - 21:30

ps. czy macie jakiegoś dobrego taniego mechanika od Subaru w Warszawie - planuje wymienić sprzęgło.


Na tym forum oficjalnie polecamy tylko ASO :cool:

Poza tym zapraszamy tutaj-

http://www.forum.sub... ... start=7450

:wink:
  • 0

#41 zamer

zamer

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2775 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Rawa Maz./Żyrardów
  • Auto: GT Super Racing JDM style

Napisany 14 maj 2010 - 14:48

Odgrzewam kotleta, tzn. temat.

Mam identyczne objawy jak Antos. Na zimnym silniku mi zaczęły falować obroty. Zaraz pod odpaleniu wchodzi na jakieś 1300 obr. czyli normalne na ssaniu, po chwili jednak spadają do 700-800 i znowu na 1300 obr. i tak co sekundę. Poza tym silnik strasznie trzęsie w tym czasie całym autem. Do tego zaczął się dławic i nie równo ciągnie na zimnym.
Jak się nagrzeje to problem praktycznie znika, tylko czasem jakby słabiej rozwijał moc w zakresie od 2500-3500 obr. - poniżej i powyżej tych obrotów wkręca się prawidłowo i przyspiesza.

Kable i świece nowe. Silnik 1,8. Też mam do wyczyszczenia przepływkę i krokowy??? Czy problem tkwi w czymś innym???
Bo już zgłupiałem czytając ten temat i nic nie rozumiem... :roll:
  • 0

#42 zamer

zamer

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2775 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Rawa Maz./Żyrardów
  • Auto: GT Super Racing JDM style

Napisany 14 maj 2010 - 18:52

UP, weźcie mi podpowiedzcie bo jutro jadę na działkę i mogę sobie rozkręcić silniczek i przepływkę. Ale czy jest sens? :roll: Bo może to coś innego? :wink:
  • 0

#43 imgw

imgw

    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1306 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Wawa

Napisany 14 maj 2010 - 20:57

UP, weźcie mi podpowiedzcie bo jutro jadę na działkę i mogę sobie rozkręcić silniczek i przepływkę. Ale czy jest sens? :roll: Bo może to coś innego? :wink:


sobie rozkrec, przemyj i zobaczysz czy to jest to, mozesz jeszcze przepustnice wyczyscic
  • 0

#44 zamer

zamer

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2775 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Rawa Maz./Żyrardów
  • Auto: GT Super Racing JDM style

Napisany 15 maj 2010 - 19:06

Przeczyściłem dzisiaj benzyną ekstrakcyjną przepływkę i silniczek krokowy oraz to co do czego silniczek krokowy jest przykręcony i jest jakby lepiej. :)

Ale zobaczymy jak będzie jutro rano... Oby było już ok... :roll:

EDIT: Rano było już ok, więc najwidoczniej przeczyszczenie przepływki i silniczka pomogło. :D
  • 0

#45 EVAN

EVAN

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2556 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Kęty
  • Auto: BYŁO ->WRX '03 , STI '98,
    JEST-> EVO 9 RS '06 N-grupa

Napisany 27 maj 2010 - 19:16

Ja mam chyba podobny problem ale w WRXie. Tzn objawy są takie. Czasem obroty falują ale mam też tak, że jak jadę np na 1 biegu na niskich obrotach na lekkim gazie ( nie chodzi mi o spożycie alkoholu :D ) to go szarpię. Obstawiam silnik krokowy.
Ale gdzie on jest? Pod intercolerem?
Pzdr
  • 0

#46 namiot

namiot

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 337 postów
  • Płeć:
  • Auto: STI 2002

Napisany 27 maj 2010 - 20:42

jeżeli chodzi i obratow po wyjęciu aku miałem tak w gt 97 zawsze po odliczeniu aku ich nie ma trzeba trochę pojeździć aż sie ustabilizują same pozdrawiam
  • 0