Skocz do zawartości

Forum SIP używa plików cookie w celu m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w konfiguracji Twojej przeglądarki.   Akceptuję

Zdjęcie
- - - - -

Bateria w kluczyku


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 Funkster

Funkster

    ..:: Świeżynka ::..

  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd: W-wa

Napisany 04 styczeń 2011 - 10:29

Witam,

W moim Foresterze MY06 zacząłem mieć problemy z włączaniem i wyłączaniem alarmu. Problem jest pewnie prozaiczny - wyczerpana bateria w kluczyku (mam zsynchronizowane włączanie z centralnym zamkiem, alarm montowany w ASO Koper). Skierowałem sie do pierwszego punktu dorabiania kluczy aby wymienić bateryjkę i tam panowie zbili mnie z pantałyka pytając czy alarm jest kodowany i że jeśli tak to po wymianie baterii może przestać działać. Czy faktycznie tak może być? Czy jest jakaś specjalna procedura? Trochę nie chce mi się wierzyć, że trzeba jechać do ASO aby załatwić taką głupotę.

Z góry dziękuję za porady,

Pozdrawiam,

Tomek
  • 0

#2 urbikulek

urbikulek

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 104 postów
  • Auto: Outback 2.0D MY10

Napisany 04 styczeń 2011 - 10:41

Wszystko zalezy od alarmu / pilota. Niektore tak maja.
  • 0

#3 piotruś

piotruś

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 670 postów
  • Skąd: wielkopolska
  • Auto: Forester 2,5XT MY08

Napisany 04 styczeń 2011 - 10:59

Funkster, w niedzielę w wymieniałem w moim Foresterze (w punkcie dorabiania kluczy itd.). Alarm też zakładany w ASO, ale nie pamiętam jaki - wszystko działa jak należy :D . Wymień tę bateryjkę w takich godzinach, żeby ewentualnie podjechać do ASO gdyby ci się faktycznie alarm nie chciał uzbroić :idea: .
  • 0

#4 Tomasz_555

Tomasz_555

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4519 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Katowice / Tychy
  • Auto: Forester 2.0 XG6 Type-N/A

Napisany 04 styczeń 2011 - 20:15

Szczerze mówiąc to zawsze sam wymieniam baterię i nigdy nawet przez myśl mi nie przeszło, że mogłoby się cokolwiek rozkodować.
  • 0

#5 AllRad

AllRad

    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1186 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Był Forester 06 A/T, OBK MY10 2.5i CVT
    Jest Forester XT MY13, Legacy GT MY10

Napisany 06 styczeń 2011 - 15:29

Funkster, w byle pierwszym lepszym punkcie marketowym gdzie dorabiają klucze kupujesz za 18 zł baterie cr1620 lub cr1616 3V . Alarmem się nie przejmuj. Jak zwykle ASO robi problem tam gdzie go nie ma. Jak ognia boją się alarmów.

Mnie Koper ostatnio zepsuł alarm!
  • 0

#6 urbikulek

urbikulek

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 104 postów
  • Auto: Outback 2.0D MY10

Napisany 06 styczeń 2011 - 17:33

W wiekszosci nie ma problemu, ale np. u ojca (Rover) bylo tak, ze po wymianie baterii w seryjnym pilocie trzeba bylo na nowo skojarzyc pilota ze sterownikiem. Operacja szczegolowo opisana w instrukcji auta. Kluczyk od strony kierowcy, X razy w prawo, X w lewo i nacisnac otworz/zamknij .... cos w tym stylu. Takze chyba warto sie upewnic co do typu alarmu/pilota zeby sie nie zdziwic.

Baterie tez bywaja rozne.... w jednych sa pastylki, w innych np AAAA (4A) lub 1/2AA.
  • 0

#7 corner

corner

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 115 postów
  • Skąd: Olsztyn
  • Auto: WRX 265 MY09 Legacy 2.0D MY08

Napisany 06 styczeń 2011 - 21:28

Masz osobnego (oryginalnego) pilota do alarmu, czy alarm zintegrowany z kluczykiem?
W pierwszym przypadku po wymianie baterii nie trzeba na nowo programowac pilota. Kod danego pilota jest zapamietany przez alarm w aucie, a nie odwrotnie.
  • 0

#8 subru

subru

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 475 postów
  • Skąd: Łódź
  • Auto: Forester 2.5xt MY'06

Napisany 11 styczeń 2011 - 08:53

Funkster, u mnie po wymianie baterii bez kłopotów, zmiana tylko na lepsze.
  • 0

#9 Rafcio78

Rafcio78

    ..:: Subarofanatoholik ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1812 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Łódź
  • Auto: DaeW(RX)oo Lanos

Napisany 11 styczeń 2011 - 21:41

Ja też mam pilota od alarmu w kluczyku i po tym, jak pewnego dnia nie mogłem alarmu wyłączyć i auta otworzyć sam sobie tą baterię wymieniłem - jest OK od ponad roku :wink:
  • 0

#10 slesz

slesz

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3491 postów
  • Płeć:
  • Skąd: uć
  • Auto: KB1, impreza estate gt 96 oraz sentyment po legacy bd :)

Napisany 11 styczeń 2011 - 21:43

też sam wymieniałem i nawet się nie zastanowiłem co by było gdyby :mrgreen:
nieświadomi mają lepiej 8)
  • 0

#11 Rafcio78

Rafcio78

    ..:: Subarofanatoholik ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1812 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Łódź
  • Auto: DaeW(RX)oo Lanos

Napisany 11 styczeń 2011 - 21:47

też sam wymieniałem i nawet się nie zastanowiłem co by było gdyby :mrgreen:
nieświadomi mają lepiej 8)

True true :idea: :lol:
  • 0

#12 romek_l

romek_l

    ..:: Profi ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 714 postów
  • Płeć:
  • Skąd: okolice W-wy
  • Auto: OBK MY05 2,5MT

Napisany 12 styczeń 2011 - 12:19

nieświadomi mają lepiej 8)

No właśnie. I po co ja to czytałem ten wątek? :roll:
Bateria w kluczyku pada, bo zimny kluczyk już nie otwiera auta. Paręnaście sekund trzymania pod pachą pomaga, ale wymienić muszę i teraz się boję :wink:
  • 0

#13 okeyten

okeyten

    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1487 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Koszalin
  • Auto: Legacy MY'05

Napisany 13 styczeń 2011 - 11:19

nieświadomi mają lepiej 8)

No właśnie. I po co ja to czytałem ten wątek? :roll:
Bateria w kluczyku pada, bo zimny kluczyk już nie otwiera auta. Paręnaście sekund trzymania pod pachą pomaga, ale wymienić muszę i teraz się boję :wink:


W przypadku OBK/Legacy temat już był, przydatne info TUTAJ
  • 0