Skocz do zawartości

Forum SIP używa plików cookie w celu m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w konfiguracji Twojej przeglądarki.   Akceptuję

Zdjęcie

Nowy Forester


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7253 odpowiedzi na ten temat

#2651 stach1111

stach1111

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2634 postów
  • Płeć:
  • Auto: Honda FRV2.0
    Legacy D 10MY

Napisany 07 kwiecień 2013 - 11:15

... Mam takie praktyczne pytanie: jak się z takiego auta z dachu zgarnia śnieg w zimie? Miotełki na teleskopach? Drabinkę trzeba wozić?


dokładnie mam te same refleksje porównując pod tym kątem moją FRV(mimo że nie jest aż tak strasznie wysoka jak nowy forek) z legacem :)

Niby drobna sprawa a jednak w zimie potrafi dokuczyć.
Nowy forek jest naprawdę strasznie wysoki.
  • 0

#2652 Niedźwiedź

Niedźwiedź

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3105 postów
  • Skąd: Ursynów
  • Auto: Bez przycisku BRIGHT

Napisany 07 kwiecień 2013 - 11:15

Byłem wczoraj w serwisie odbierać swojego F-II po remoncie silnika i miałem okazję stanąć obok nowego Forka. Straszne bydle (z perspektywy użytkownika "dwójki"), coraz więcej mam wątpliwości czy go kupować... Mam takie praktyczne pytanie: jak się z takiego auta z dachu zgarnia śnieg w zimie? Miotełki na teleskopach? Drabinkę trzeba wozić?

Ja dlatego trochę liczę na XV z mocniejszym silnikiem.
  • 0

#2653 dpassent

dpassent

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 108 postów
  • Płeć:
  • Auto: OBK MY11 2.5i CVT, Forek XT MY13 Platinum

Napisany 07 kwiecień 2013 - 11:37

Mam takie praktyczne pytanie: jak się z takiego auta z dachu zgarnia śnieg w zimie? Miotełki na teleskopach? Drabinkę trzeba wozić?


Odpowiednio dynamicznie się rusza... ;)
  • 0

#2654 zento

zento

    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1412 postów
  • Skąd: Wiocha pod Warszawą
  • Auto: mad squirrel

Napisany 07 kwiecień 2013 - 12:47

Mam takie praktyczne pytanie: jak się z takiego auta z dachu zgarnia śnieg w zimie? Miotełki na teleskopach? Drabinkę trzeba wozić?


Odpowiednio dynamicznie się rusza... ;)


Byłem dzisiaj pojeździć nowym turbo forkiem i pierwsze pytanie jakie mi się nasunęło to jak zgarnąć śnieg zimą z dachu (mam 180 cm wzrostu). Żona nie ma szans dosięgnąć niczego na dachu w ogóle.
Dostałem właśnie taką odpowiedź - dynamicznie ruszać :D

Komputer pokładowy przed jazdą wskazywał średnie spalanie 19l / 100 km. Wiadomo jak wyglądają jazdy testowe i że odbywają się na krótkich odcinkach, ale to nie zmienia faktu, że spalanie jest naprawdę duże.

Samochód zbiera się naprawdę dobrze. Na światłach wszyscy zostawali daleko w tyle, ale nie było też jakichś wyścigów - normalny ruch. Nie miałem jednak odczucia tej dynamiki siedząc w środku. Samochód po prostu jechał - emocje równe "0".

Unifikacja marek samochodów spowodowała to, że zasłaniając znaczek plejad na kierownicy nie zgadłbym czym jadę.

Dziękuję ASO Dawoj za możliwośćodbycia jazdy próbnej :)
  • 0

#2655 Adam12

Adam12

    ..:: Platinium Forumus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5339 postów
  • Płeć:
  • Skąd: W-w / Św. Kaśka
  • Auto: OBK SBD MY10
    F2.0 MT MY07

Napisany 07 kwiecień 2013 - 13:06

Z tym odśnieżaniem nie jest taki problem, bez przesady. Stajemy na kole łapiemy się relingów i zamiatamy.
  • 0

#2656 Szary

Szary

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 323 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Cieszyn
  • Auto: Legacy H6

Napisany 07 kwiecień 2013 - 13:11

Z tym odśnieżaniem nie jest taki problem, bez przesady. Stajemy na kole łapiemy się relingów i zamiatamy.


Dokladnie tak robilem jak mialem Jeepa Grand Cherokee, nie mowiac juz o myciu dachu :-)
  • 0

#2657 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 16:53

Mam takie praktyczne pytanie: jak się z takiego auta z dachu zgarnia śnieg w zimie? Miotełki na teleskopach? Drabinkę trzeba wozić?


Ja bym tam sięgnął, ale ja mam 2 m wzrostu. To jest to o czym pisałem. Jak dla mnie to Forester zupełnie bez sensu urósł w górę, ale relatywnie ilość miejsca nad głową aż tak nie wzrosła, bo fotele też poszły w górę, czyli sztuka dla sztuki by panienki mogły lepiej widzieć drogę. A opór powietrza rośnie. Ale za to wygląda jak każdy inny koreńczyk czy japoniec. Ja mam odczucie jakby Subaru, które w latach wcześniejszych szło swoją drogą nie oglądając się na rywali (specyficzne rozwiązania techniczne), obecnie wjechało na utarty przez innych japończyków i koreańców szlak i stara się do nich nadrabiać stracony czas. I daltego wcześniejszy i obecny Forester (III i IV gen.) wyglądają jak skrzyżowanie RAV4 z dawnym Subaru (z krótego został tylko silnik i pół napędu, bo drugie pół to już kierunek Haldex). Mi to osobiście średnio się widzi takie rozwiązanie bo nie lubię nudy w samochodach. W moim aucie mogłem przymknąć oczy na wygląd wnętrza bo prowadzenie, napęd i osiągi powodowały że nie było to auto nudne, nawet specyficzna bryła nadwozia mogła się i podobać i nie podobać, ale nie była nudna. A obecny nie jedzie już tak jak ten stary, więc jak nie prowadzenie i osiągi to idę w kierunku wyglądu i wnętrza. A tutaj z zewnątrz nuda jak u innych, a jakość i wykończenie wnętrza tylko ciut lepsze niż u mnie. I tego nie mogę zaakceptować.

To trochę jak w przypadku Ariela Atoma. Jak był testowany w Top Gear to się wyśmiewali czy ma uchwyt na napoje, radio, drzwi czy też szybę. Ale za to jak jechał. A teraz co pozostało z dawnego Forestera? Czarne wnętrze, odsnieżanie dachu i bezemocjonalna, liniowa jazda. Kolejny producent poszedł w nijakim kierunku, pierwszy dla mnie to była Honda. Ale klientów nijakich lubiących nijakie auta jest najwięcej, więc zarówno Honda jak i Subaru chcą pozyskac nowych klientów. Mi, jako klientowi, taka strategia penetracji rynku nie odpowiada.

Powtarza się tutaj na forum że byłoby super jakby do XV wsadzono 2,0 DIT i czekajmy na to, tak samo jak czekaliśmy na powrót turbobenzyny do Forestera. Pamiętam jak jeszcze w listopadzie z wypiekami na twarzy tłumaczyłem przez google japońską stronę. I co z tego pozostało? Turbo wróciło, ale reszta się zmieniła. Tak samo będzie z XV. Będziemy czekać na turbobenzynę to dostaniemy zamiast 2,0 DIT 1,6 DIT który zastąpi 2,0 wolnego ssaka. Myślę że era bezkompromisowych aut Subaru się skończyła. Nawet BRZ jest taki ułagodzony, niby chciałby a jakoś nie wychodzi. Na torze fajnie lata bokami, tyle tylko że ja nigdy na torze nie byłem i obawiam się że jeszcze przez wiele lat nie będę.

PS. A może obawiam się jednego: tzw. dysonansu pozakupowego. Jak mnie objedzie jakieś auto to będę kląć że starym Forkiem bym się nie dał. Jak będę macać ten malowany na kolor aluminium plastik to będę się wkurzać że w moim Forku był taki sam, ale 100 000 zł taniej, jak silnik będzie brzmiec bez wyrazu to też będę wspominać że ten mój wydech przelotowy to jednak brzmiał ciekawiej. Jak mi zardzewieje wydech lub pojawi się jakas nowa usterka to też będę kląć bo mój stary Forek był mistrzem niezawodności i zajmował pierwsze miejsce w rankingach niezawodności. Nowi użytkownicy nowego Forestera będą w nieco bardziej komfortowej sytuacji, szczególnie jak ma się do wyboru konkurencję ze słabymi silnikami.

Edytowany przez Boombastic, 07 kwiecień 2013 - 17:24.

  • 1

#2658 Niedźwiedź

Niedźwiedź

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3105 postów
  • Skąd: Ursynów
  • Auto: Bez przycisku BRIGHT

Napisany 07 kwiecień 2013 - 16:56

tyle tylko że ja nigdy na torze nie byłem i obawiam się że jeszcze przez wiele lat nie będę.

Ułęż - 100km
Nowe Miasto - 80km
Kielce - 115km

Daleko nie masz ;)
  • 0

#2659 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 17:07

Ułęż - 100km
Nowe Miasto - 80km
Kielce - 115km

Daleko nie masz ;)


Ja to chyba w innej części Ursynowa mieszkam bo mi trochę inne kilometry wychodzą (Kielce) :lol:

PS. Nawet Radom ma mały tor, a Warszawa nic. Jeden z moich klientów wprawdzie coś mi mówił o planach budowy toru gdzieś w kierunku na Modlin, ale później nic o nim nie słyszałem. Może paru wściekłych przeniosłowy się tam, wyżyło i potem już spokojnie jeździło po ulicach Warszawy. Moja żona (fanka Top Gear) stwierdziła niedawno, że pewnie Ben Collins po zwykłych ulicach jedzie jak kapelusz, bo latał już takimi wózkami po wielu torach że nie musi niczego i nikomu nic udowadniać. Również nie widziałem szalejącego po warszawskich ulicach Dziewulskiego (wielii fan i uczestnik wyścigów), mimo że jego auta są niezmiernie charaktrystyczne (widziałem go raz w Atomie w kasku z Miga).

Edytowany przez Boombastic, 07 kwiecień 2013 - 18:07.

  • 0

#2660 Niedźwiedź

Niedźwiedź

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3105 postów
  • Skąd: Ursynów
  • Auto: Bez przycisku BRIGHT

Napisany 07 kwiecień 2013 - 17:58

Ja to chyba w innej części Ursynowa mieszkam bo mi trochę inne kilometry wychodzą (Kielce)

Oj tam omsknęło mnie się ;) 115 czy 180. Też mi różnica. Wypad do Ułęża czy Nowego Miasta to kwestia 1,5h dojazdu i mnóstwo nauki na torze. Nie trzeba mieć auta wyczynowego. Polecam, zwłaszcza zimą.
W 2h możesz dojechać do lotniska Rudniki / k. Częstochowy, gdzie też często ALSDS robi szkolenia dla "zwykłych" ludzi.
  • 0

#2661 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 18:17

Wypad do Ułęża czy Nowego Miasta to kwestia 1,5h dojazdu i mnóstwo nauki na torze.


Eee tam, wolę wypad na zaśnieżone pola Wilanowa :biglol: Znalazłem taką równą i mocno zaśnieżoną miejscówkę tydzień temu jak mnie rzuciło w te rejony do klienta (pod śniegiem ściernisko). Tyle frajdy już dawno nie miałem z jazdy. Głęboki śnieg czy błoto to auto idzie jak czołg, ale jedynki nie ma nawet co wrzucać, trzeba grzać od razu na dwójce. Nauka zachowania auta bezcenna. Nie dziwię się że jak mocno pada deszcz lub jak pada śnieg to kierowcy dostają rozwolnienia i wloką się 2-30 km/h skoro nie mają gdzie przetestować zachowania auta. Szczególnie chodzi o ośki. Jak kiedyś próbowałem szaleć na lotnisku na Bemowie starym Nissanem to auto dosyć łatwo się obracało, a Forester idzie bokiem i zaraz chce się prostować (znaczy się nie sam, trzeba mu pomóc, ale w moim odczuciu nie ma tendencji do obracania auta tyłem jak w ośkach - w końcu po coś jest to 4x4).
A jak tam z wejściówkami na tor? Są jakieś stałe track days?
  • 0

#2662 Niedźwiedź

Niedźwiedź

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3105 postów
  • Skąd: Ursynów
  • Auto: Bez przycisku BRIGHT

Napisany 07 kwiecień 2013 - 18:19

A jak tam z wejściówkami na tor? Są jakieś stałe track days?

Stałych nie ma. Wystarczy wpaść na forum -> http://www.forum.sub...kania-forumowe/
-> http://www.forum.sub...moto-park-ulez/
  • 0

#2663 SUBORO

SUBORO

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 391 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Łódź
  • Auto: suboro_obk

Napisany 07 kwiecień 2013 - 19:41


Ja tam bym wolał jednak Outbacka H6. Chyba się starzeję..


A może masz to co ja, czyli z upływem lat chciałbyś by auto było i szybkie i oferowało już tę odrobinę luksusu i komfortu więcej. Tak, to starzenie się :biglol:


Co to, koledzy Amerykę odkryli ? Latka lecą wszystkim :P Trzeba się dopasować z godnością nie tracąc przy tym radości życia. Zapewnia to OKB H6 :) - mam rzecz jasna na myśli tylko sferę motoryzacyjną ;)
  • 0

#2664 Izotom

Izotom

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2634 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Poznań
  • Auto: do sprzedania

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:07

Czytam te wasze posty i naszła mnie refleksja, że jesteście zacofanymi technicznie marudami - zwłaszcza te ostatnie. Brakuje Wam obiektywnego spojrzenia na sprawę bo przemawia przez Was zazdrość i chęć przebicia się słowem krytyki ponad przeciętność.
Forek IV generacji jest ukłonem w stronę wielbicieli gen II i ukłonem w stronę wymagań jakie stawia konkurencja, a także konieczność poprawienia błędów z gen III. Mamy w tym samochodzie bardzo sztywną, obszerną konstrukcję nadwozia, z bardzo dobrze zestrojonym zawieszeniem umożliwiającym baaaardzo dynamiczną jazdę na krętym i złych nawierzchniach (jeździłem 2.0XT). Turbina twinscrolowa, bezpośredni wtrysk paliwa połączony ze skrzynią CVT daje: po pierwsze małe zużycie paliwa - mimo wszystko, po drugie możliwość takiego zaprogramowania skrzyni żeby działa jak np. 8 biegowa sekwencyjna skrzynia - tryb Sport Sharp.
Ludzie, lepsze jest zawsze wrogiem dobrego.

Acha, każdy SUV jest wysoki więc znajdźcie inny temat do obśmiewania niż odśnieżanie dachu Forka. Oo, BRZ jest niziutki no ale on ma napęd na tył i znowu nie jest "prawdziwym" Subaru.
  • 1

#2665 limeryk

limeryk

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 219 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Gdynia
  • Auto: 2006 2,5AT

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:21

Czytam te wasze posty i naszła mnie refleksja, że jesteście zacofanymi technicznie marudami - zwłaszcza te ostatnie. Brakuje Wam obiektywnego spojrzenia na sprawę bo przemawia przez Was zazdrość i chęć przebicia się słowem krytyki ponad przeciętność.
Forek IV generacji jest ukłonem w stronę wielbicieli gen II Acha, każdy SUV jest wysoki więc znajdźcie inny temat do obśmiewania niż odśnieżanie dachu Forka. Oo, BRZ j...nie jest "prawdziwym" Subaru.

Tak samo to widzę. Starannie odrobili lekcje i nie ma w tym cienia ironii. XV z 2ditem (hit nad hity gdyby miał dwa dity). Ale to już inna sprawa i inny wątek.
  • 0

#2666 Bluetooth

Bluetooth

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 337 postów
  • Skąd: Kraków

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:27

Forek IV generacji jest ukłonem w stronę wielbicieli gen II

Niestety nie jest. Prawdę mówiąc nie da się zrobić ukłonu w stronę starych subaroholików i jednocześnie w stronę konkurencji RAV, CRV et al. To dwa przeciwne kierunki.

XV z 2ditem

Dokładnie...
  • 0

#2667 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:29

Brakuje Wam obiektywnego spojrzenia na sprawę bo przemawia przez Was zazdrość i chęć przebicia się słowem krytyki ponad przeciętność


Rozpracowałeś mnie. Normalnie siedzę nocami, wymyślam bzdury, jadę do dilera i szukam dziury w całym bo nie stać mnie na zakup jedynego słusznego, wymarzonego przez wielu nowego Forestera. Swoją postawą staram się uprzykrzyć życie innym czytającym byle im tylko zohydzić ten cud techniki. Na dodatek pisanie na forum SIP to tak jakby pisać na pierwsze strony Onetu lub pisać najlepszego bloga w Polsce - miliony czytelników na pewno pozwolą mi się wybić ponad przeciętność, bo przecież nie stać mnie na to ponad przeciętne auto jak sam zauważyłeś. Brakuje tylko oskarżenia o pracę dla koreańskiej konkurencji.

Edytowany przez Boombastic, 07 kwiecień 2013 - 20:40.

  • 0

#2668 stach1111

stach1111

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2634 postów
  • Płeć:
  • Auto: Honda FRV2.0
    Legacy D 10MY

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:30

1.6 DIT z manualem byłby w XV naprawdę wystarczający , a nawet dużo więcej.Przynajmniej ja w to wierzę.
Mam nadzieję ,że jak to już ktoś pisał te jednostki(1,6DIT) zastąpią w przyszłości 2.0 wolnessaki,również w legacy i za 3 lata będę miał świetną alternatywę dla diesla.

Na marginesie,ktoś z forum podawał dane dla 1,6 DIT ale ja nie pamiętam gdzie to było.Te dane były naprawdę bardzo zachęcające.

No ale wykraczam poza temat wątku.
  • 0

#2669 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:31

Forek IV generacji jest ukłonem w stronę wielbicieli gen II i ukłonem w stronę wymagań jakie stawia konkurencja, a także konieczność poprawienia błędów z gen III. Mamy w tym samochodzie bardzo sztywną, obszerną konstrukcję nadwozia, z bardzo dobrze zestrojonym zawieszeniem umożliwiającym baaaardzo dynamiczną jazdę na krętym i złych nawierzchniach (jeździłem 2.0XT). Turbina twinscrolowa, bezpośredni wtrysk paliwa połączony ze skrzynią CVT daje: po pierwsze małe zużycie paliwa - mimo wszystko, po drugie możliwość takiego zaprogramowania skrzyni żeby działa jak np. 8 biegowa sekwencyjna skrzynia - tryb Sport Sharp.


Dziękuję, ale sam mogę przeczytać folder reklamowy. To może napisz co ma wspólnego IV gen z II gen.?
  • 0

#2670 Niedźwiedź

Niedźwiedź

    ..:: Forumus maximus ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3105 postów
  • Skąd: Ursynów
  • Auto: Bez przycisku BRIGHT

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:32

zacofanymi technicznie marudami

Ostrożnie radzę.
  • 0

#2671 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:39

@Izotom,

Acha, każdy SUV jest wysoki


Nie, nie każdy. Jakoś Forester I i II gen. nie musiały być wysokie, a zapewniały dosyć dobrą dzielność w terenie. Tak samo jest z XV czy nawet wspominanym już Evoque. To konkurencja wyciągnęła te auta w górę i Subaru poszło tą drogą.

Zapewnia to OKB H6 - mam rzecz jasna na myśli tylko sferę motoryzacyjną


Ale do OBK to trzeba już wąsy zapuszczać :biglol:

XV z 2ditem (hit nad hity gdyby miał dwa dity).


Obstawiam że jednak nie będzie takiej wersji bo byłoby zbyt hardcorowe to raz, a dwa nastąpiłby kanibalizm modeli wewnątrz marki, bo ci co mieliby kupić Forestera turbo pewnie wybraliby bardziej sportowe XV. A bezpośrednia konkurencja Forestera nie ma mocnych silników, więc FHI nie będzie robić konkurencji.

Edytowany przez Boombastic, 07 kwiecień 2013 - 20:41.

  • 0

#2672 Jachu93

Jachu93

    ..:: Subarofanatoholik ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1866 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Toruń
  • Auto: Bobek 1.1

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:45

http://www.jazdamiej...v-2013,411.html zapraszam do tekstu (mojego).

Jeździłem dizlem i naprawdę ciekawie się nim jechało. Nigdy wcześniej nie prowadziłem Subaru, ale ten zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. W salonie porównałem nowego ze "starym" i stwierdzam, że - nowy jest ładniejszy zarówno w środku jak i na zewnątrz i w porównaniu ze starym jest bardziej "Subarowy". Nadal nie jest to co było kiedyś, ale w mojej skromnej opinii jest to krok do przodu (a może tyłu?).

W sporej części zgadzam się z kolegą Izotom.
  • 0

#2673 SUBORO

SUBORO

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 391 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Łódź
  • Auto: suboro_obk

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:52

Czytam te wasze posty i naszła mnie refleksja, że jesteście zacofanymi technicznie marudami - zwłaszcza te ostatnie.

Dżisas, to chyba nie do mnie :wacko: ..?
Nowy Forester jest super ! Chyba wystarczającym dowodem mojego entuzjazmu jest fakt, że właśnie go kupiłem do firmy - wersję 2.0D.

Ale to OBK to trzeba już wąsy zapuszczać

To już poszedłeś po bandzie :biglol:
Wąsy to jest stan umysłu nie związany z wiekiem ;)

Edytowany przez SUBORO, 07 kwiecień 2013 - 20:54.

  • 0

#2674 subleo

subleo

    ..:: Subarofanatoholik ::..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1673 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Z pogranicza Beskidów...
  • Auto: Subaru & Audi

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:54

Hmm...patrząc na poniższy obrazek, można zaryzykować tezę, że grupa docelowa klientów nowego Forka mocno się zmieniła w porównaniu do tego sprzed 10 lat :P ...

Dodany obrazek
  • 1

#2675 Boombastic

Boombastic

    ..:: Bywalec :..

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 490 postów
  • Płeć:
  • Skąd: Warszawa
  • Auto: Forester 2,5 xt MY2008 z 2007 r.

Napisany 07 kwiecień 2013 - 20:59

http://www.jazdamiej...v-2013,411.html zapraszam do tekstu (mojego).


Przepraszam bardzo, ale ten autor z drugiej ramki to chyba ma 1,5 w kapeluszu skoro wypisuje takie farmazony o drużynie koszykarskiej. Ja mam 2 m wzrostu (mógłbym ewentualnie piłki podawać) i jak wsiadłem przy odsuniętym przednim fotelu na maxa, czyli tak jakbym to ja prowadził to kolana mam wbite w oparcie, a wyciągnięcie stóp spod fotela przy wysiadaniu też nie jest łatwe, a mam tylko stopę 46. Już widzę tą drużynę, ale chyba marketingowców. I to ja niby nie jestem obiektywny.

A sam artykuł nie wprowadza niestety niczego odkrywczego, trochę przepisanych danych, trochę tzw. bełkotu marketingowego. Ot, taka notatka biograficzna. Czekam na artykuły z praktyki użytkowania. Już sami forumowicze zwrócili uwagę na niedociągnięcia modelu.

Edytowany przez Boombastic, 07 kwiecień 2013 - 21:20.

  • 0